Autor Wątek: Twarda woda w kranie i wszechobecny kamień - jak z tym walczyć?  (Przeczytany 3437 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Basia

• *
  • Pomógł 0
Twarda woda w kranie i wszechobecny kamień - jak z tym walczyć?
« dnia: 14 - Marzec - 2016 - 09:52:40 »
Dzień dobry Kędzierzyn-Koźle  :)
Panie i panowie potrzebuję rady odnośnie twardej wody w kędzierzyńskich kranach i wszechobecnego kamienia w naszych czajnikach, pralkach i wszystkim co ma styczność z wodą z kranu. Praktycznie nie ma tygodnia abym nie musiała czyścić czajnika z grubego osadu kamiennego, nie wspomnę o kranach i bateriach prysznicowych. Wszędzie kamień i gruby osad z piasku czy innych zanieczyszczeń.
Jak z tym walczyć, założyć jakieś filtry uzdatniacze? Tylko jakie, bo nie znam się na tym wcale. Nie ukrywam że interesują mnie najtańsze rozwiązania, na wydanie tysięcy na stację uzdatniania i filtrowania wody najzwyczajniej mnie nie stać.
Pomożecie kobiecie  :question:

Offline Borowiecka

• *
  • Pomógł 0
Odp: Twarda woda w kranie i wszechobecny kamień - jak z tym walczyć?
« Odpowiedź #1 dnia: 15 - Marzec - 2016 - 10:04:53 »
Cześć, witaj w gronie osób, którym doskwiera nasza kędzierzyńska kranówka. Mam dokładnie takie same odczucia jak Ty. Z tym, że ja dużo wcześniej podjęłam już pewne kroki odnośnie poprawy tej sytuacji ;). Kupiłam właśnie wspomniany przez Ciebie zmiękczacz wody, taki na cały dom nie wydając na niego milionów monet. Wszystkie problemy jak ręką odjął.

Offline szczepanieck

• *
  • Pomógł 0
« Odpowiedź #2 dnia: 18 - Marzec - 2016 - 07:47:25 »
Kupiłam właśnie wspomniany przez Ciebie zmiękczacz wody, taki na cały dom nie wydając na niego milionów monet.
Czy mogłabyś opisać co to za system i jak się sprawuje ?

Offline bodzio2

• *
  • Pomógł 8
« Odpowiedź #3 dnia: 18 - Marzec - 2016 - 09:00:42 »